Park Jung Min Comeback Stage @ Mnet Countdown
نوشته شده توسط : mahya-pari-laaya




:: موضوعات مرتبط: ss501 , ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/11/1/5 - - گفته است :
راستی قالب اینیکی وبلاگ شبیه قالب وب قبلیته. البته بعدا عوضش کرده بودی که قرمزو صورتی شده بود
یعنی تا این حد حافظه م خوب کار میکنه؟
دیگه خدافظ

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/11/1/5 - - گفته است :
سلام پریسا.
باور کن فکر کردم که تو همون پریسا باشی ولی شک داشتم.
خوشحالم که دوباره میبینمت.
نمیدونی چقد دنبالت گشتم.
برات کلی کامنت گذاشتم ولی هیچی به هیچی.
خلاصه اینکه ...
آهان راستی من باید یه معذرت خواهیم ازت کنم آخه تو برام خیلی زحمت کشیدی ولی وقتی به مشکل خوردی نتونستم برات کاری کنم
آخه یهو غیبت زد.آخرین کامنتتم این بود که وبلاگت فیلتر شده,بعدشم رفتی.
بیخیال.
الان من تو دو تا وبم لینکت میکنم اگه خواستی دو تا وبمو لینک کن.
فعلا بای.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: